Tehokasta sähköpostiviestintää
Blogi | Julkaistu 8.5.2020
Uutiskirjeet nyt tehokkaampina kuin koskaan!

Tutkimuksen mukaan sähköpostimarkkinointi voi tälle vuosikymmenelle siirtyessään paremmin kuin koskaan. Jokainen sähköpostimarkkinointiin sijoitettu euro tuottaa peräti 42 euroa. Vastaavaan kustannustehokkuuteen eivät muut kanavat pääse lähellekään.
Lue lisää
Blogi | Julkaistu 24.3.2020
Viisi syytä, miksi yrityksenne tarvitsee uutiskirjetyökalun

Sähköposti on tehokas tapa pitää yhteyttä asiakkaaseen. Uutiskirjeellä pidät yhteyttä kaikkiin asiakkaisiinne tavallista sähköpostia tehokkaammin.
Lue lisää
Blogi | Julkaistu 17.10.2019
Koulutus kannattaa aina

”Ei ole aikaa” on lause, jonka ei pitäisi kuulua ammattilaisen sanavarastoon, kun kyse on ammattitaidon kehittämisestä. Yksikään menestynyt yrittäjä tai ammattilainen ei ole saavuttanut menestystään kouluttautumatta. Koulutus voi olla itseoppimista tai organisoitua.
Lue lisää
Blogi | Julkaistu 17.10.2019
Linkitä oikein

Linkki on sähköisen viestinnän tärkein yksittäinen elementti. Linkillä lukija viedään verkossa tiedon luo. Liian usein näen, kuinka uutiskirjeeseen laitetaan liian paljon luettavaa yhteen näkymään. Informaation määrä ei ole ongelma, vaan miten se tuodaan esille. Siksi digiviestinnässä linkitys on avain menestyneeseen tiedonjakoon.
Lue lisää
Blogi | Julkaistu 14.10.2019
Hyvä tietää

Sivustomme Hyvä tietää -osuus sisältää sähköiseen uutiskirjeviestintään liittyviä artikkeleja ja julkaisuja. Lukemalla Hyvä tietää -osuuden artikkeleja, vältät tyypillisimmät aloittelijoiden virheet ja parannat uutiskirjeviestintänne laatua.
Lue lisää
Blogi | Julkaistu 29.5.2019
Miksi valitsin suomalaisen palvelun?

Asiakkaidemme mielestä Emailerin yksi tärkeimpiä ominaisuuksia on sen asiantunteva ja ennen kaikkea suomalainen palvelu. Miksi suomalaisuus ja asiakaslähtöinen palvelu ovat sitten niin tärkeitä? Lue mitä asiakkaamme ovat Emailerista sanoneet ja miksi itsekin valitsin yrityksellemme suomalaisen kumppanin.
Lue lisää
Blogi | Julkaistu 4.4.2019
Epäkunnioittaminen pilaa tehokkuuden

Ymmärrän, että haluat lähettää uutiskirjeenne mahdollisimman monelle ja tulla kuulluksi. Laatu kuitenkin korvaa määrän. Järkevä viestinnän ammattilainen luo viestinsä vastaanottajan tarpeiden mukaan. Epärelevantti viestintä koetaan ahdistavaksi ja tutkimusten mukaan on todennäköisin syy uutiskirjeen perumiselle (Litmus, 2018). Haluatko kasvattaa peruutuksien määrää ja pilata pitkällä tähtäimellä potentiaalisen asiakasrekisterisi kokoa? Tuskin!
Lue lisää
Blogi | Julkaistu 15.3.2019
Automatisoi ja anna Emailerin tehdä työsi

Yksi uutiskirjeviestinnän kysytyimpiä toiminnallisuuksia ovat automaatiot. Mitä automaatioilla oikein tarkoitetaan ja miten yrityksesi voi niistä hyötyä?
Emailerin uudella Kampanjat -toiminnolla voit nyt automatisoida uutiskirjeviestintäsi. Automaatiot helpottavat lähettäjän arkea ja oikein suunniteltuna tehostavat viestintää.
Lue lisää
Blogi | Julkaistu 8.2.2019
Sinulla on käytössäsi vain 11 sekuntia

Tiesitkö, että sähköpostin vastaanottaja käyttää viestin lukemiseen keskimäärin vain 11,1 sekuntia (Litmus, 2017)? Lähettäjän kannalta tämä tarkoittaa, että viestin tulee olla tehokas saadakseen tavoitteensa maaliin. Lue alta, miten saat vastaanottajasi huomion maksimoidaksesi uutiskirjeviestinänne tehokkuuden.
Lue lisää
Blogi | Julkaistu 25.1.2019
Onko uutiskirjeenne helposti tilattavissa?

Kun puhutaan osoiterekisterin koosta, enemmän ei aina ole enemmän. Kun osoitteisto on kerätty vastaanottajan suostumuksella, enemmän on ehdottomasti enemmän! Parhaimmat avaustilastot ja uutiskirjeiden menestykset, joita olen nähnyt, on saavutettu lähettämällä viesti sen nimenomaisille tilaajille. Pidä siis huoli, että kirjeenne on helposti tilattavissa.
Lue lisää
Blogi | Julkaistu 4.1.2019
Tavoita asiakkaasi tekstiviestillä!

Tiesitkö, että voit lähettää Emailerilla myös tekstiviestejä? Tekstiviesti on mainio tapa tavoittaa kohderyhmäsi ”tässä ja heti”. Tilastollisesti tekstiviestit avataan viisi kertaa todennäköisemmin kuin uutiskirje ja vieläpä aivan sen saapumishetkellä. Mutta mihin käyttöön tekstiviestin lähettäminen soveltuu?
Lue lisää
Blogi | Julkaistu 7.12.2018
Testaatko kirjeesi oikein?

Resurssit, kuten aika ja raha, ovat monille rajallista, varsinkin yrittäjille. Sitä suuremmalla syyllä työn on oltava tehokasta. Testaamalla lisäät uutiskirjeviestintäsi tehokkuutta ja säästät resursseja.
Lue lisää
Blogi | Julkaistu 29.11.2018
Jos olet parisuhteessa, osaat markkinoida

Asiakassuhde on parisuhde yrityksen ja asiakkaan välillä. Henkilökohtainen parisuhteesi kertoo, että tiedät mitä parisuhde vaatii: ylläpitoa, kehittämistä ja luottamusta.
Lue lisää
Blogi | Julkaistu 15.11.2018
Uutiskirjeillä parhaat tuotot!

Uutiskirjeviestintä on yhä yksi tehokkaimmista viestintäkanavista tuottoisuuden näkökulmasta. Noin tuplasti tehokkaampi kuin mikään muu digitaalisen viestinnän kanava (Litmus, 2018).
Sijoitetun pääoman tuottoaste (ROI) uutiskirjeviestinnässä on siis tilastollisesti huippuluokkaa, mutta lähes päivittäin törmään tilanteisiin, jossa pienillä virheillä lähettäjä ”tuhlaa” resurssejaan menettäen uutiskirjeviestintänsä tuottoa.
Lue lisää