Ominaisuudet

emailerin ydin on helppokäyttöisyydessä: uutiskirjeiden muokkaamiseen ja lähettämiseen ei vaadita mitään teknistä erityisosaamista.

Joustava asiakashallinta ja kattavat lähetystilastot tekevät viestinnän kohdentamisesta ja kehittämisestä vaivatonta.

Katso esittelyvideo

Asiakashallinta

emaileri-palvelussa on monipuolinen asiakashallinta. Asiakashallinnan avulla yritys pystyy keskitetysti ylläpitämään sidosryhmärekisteriään, hallinnoimaan postituslistoja ja tarvittaessa viemään tietoja esim. CRM-järjestelmään.

Integraatiot

emaileri-palvelussa on valmiina useita integraatiota, joilla voit liittää palvelun toimimaan yhdessä CRM-, taloushallinto- tai tapahtumahallintaohjelmiston kanssa. Integraation avulla asiakastiedot siirtyvät järjestelmien välillä ilman siirtotiedostoja.

Valmiit integraatio löytyvät mm. seuraaville ohjelmille:

Uutiskirjeet

emaileri-palvelussa uutiskirjeen toteuttaminen on nopeaa ja helppoa. Palvelun käyttö ei edellytä mitään aikaisempaa www-osaamista. Kirjeiden sisältöä voidaan muokata helposti ja monipuolisesti.

Tilastointi ja seuranta

emaileri-palvelussa jokainen lähetetty viesti on yksilöllinen. Tämä mahdollistaa tarkkojen yksilötasolle menevien tilastojen syntymisen. Palvelun avulla käyttäjä voi seurata todella tarkasti ja monipuolisesti toteutetun kampanjan tehoa.

Kiinnostusraportti

Kiinnostusraportti rajaa todella tehokkaasti vastaanottajista ainoastaan kaikki kiinnostuneet tai todella kiinnostuneet, tuottaen lopputuloksena todella arvokasta tietoa jatkomarkkinointiin.

Edistykselliset poiminnat

emailerissa käyttäjä pystyy aina näkemään mistä tahansa tilastosta, ketkä viestin vastaanottaneista kuuluu ko. joukkoon. Edistykselliset poiminnat mahdollistavat tällaisten tilastojen monipuoliset analyysit, jossa tuloksena saadaan uusi tarkasti rajattu kohderyhmä.

Snoobi- ja Google Analytics -jälkiseuranta

Kun uutiskirjeessä oleva linkki vie lukijan yrityksen verkkosivustoon, tilastointi- ja seurantatyö siirtyy sivuston kävijäseurantaohjelmistolle. emaileri integroituu saumattomasti yhteen Snoobi- tai Google Analytics-palvelujen kanssa.

Tuotetuki

Tuotetuki on olennainen osa palveluamme. Vaikka palvelumme on erittäin helppokäyttöinen, on inhimillistä, että käyttäjä voi unohtaa asioita. Koska virheitä tulee aina välttää, jokainen asiakkaamme on oikeutettu tuotetukeemme.

Etätuki

emaileri-palvelun tuotetuessa on mahdollisuus myös etätukeen. Etätuen avulla tukihenkilömme voi tarvittaessa nähdä ja käyttää asiakkaamme tietokonetta aivan kun olisimme asiakkaalla paikanpäällä.

Turvallisuus ja luotettavuus

emaileri-palvelu toimii omissa ainoastaan palvelun käyttöön varatuilla palvelimella, joka ovat sijoitettu turvalliseen palvelinkeskukseen. Palvelu toimii aina turvallisesti salattua yhteyttä käyttäen.